lørdag den 6. april 2013

Spontan biftur ♥

Som hver anden lørdag, så var jeg på arbejde idag. Det gik super fedt, men det var ikke spor underholdende.. så hjem går jeg, tænker og tænker.

Hvad har jeg lyst til? At gå en tur ned til vandet? Nhaa ikke rigtigt.
Hmm, hvad så med at finde en film på nettet? Ja det kunne jeg gøre. Det bestemmer jeg mig så for.

Helt tilfældigt, så tømmer jeg postkassen, når jeg kommer hjem. Hvad ligger der? Mit forsinkede Hypercard!

Hurtigt bliver min film på nettet erstattet af en kæmpe lyst til at smutte i biografen med min dejlige kæreste. Så jeg spurgte ham, og han sagde ja!


Nu sidder jeg så bare og venter på, at han fortæller mig, hvilken film han har lyst til at se.

The Host eller Olympus Has Fallen.

Jeg ved godt, at det er indlysende, hvilken han vælger, men der er et lille håb.

*Hugs* Katrine

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!