søndag den 21. april 2013

Pakke fra Asos! :)


For en lille uge siden kom min pakke fra Asos. Jeg blev godt nok glad!
Det var jo langt bedre, end jeg lige havde forestillet mig. Skønt med positive overraskelser, ikke?

Jeg fik købt mig et sødt lommespejl formet som en ugle. Der er massere af glimmer og pyntesten på. Det er i sølv, og så er der lyserød på. Det er ekstremt sødt. Jeg sidder med det i hånden og beundre det hele tiden...

Den anden ting var en Vinyl Gloss fra Rimmel i farven Keep A Secret. Den er sød, lyserød og en smule gennemsigtig. Jeg forestiller mig, at jeg bliver enormt glad for den her til sommer!


Den sidste ting er en Glam Eyes Lash Flirt Mascara fra Rimmel. Den er i farven Kohl Black, og den er ikke vandfast.

Sidst jeg købte en mascara, var i rigtigt glade for, at jeg viste børsten.
Så det har jeg gjort igen. Den er af plastik, og så er der skiftevis i rækker lange og korte børstehår.

Jeg var ret skuffet, da jeg så den. Men den er vildt god! Ingen klumper og super lange vipper. Dog er der ikke den lovede volumen, men det er ikke det støre problem for mig.

Den kan klart anbefales!


Og så lige et sidste billede af den søde ugle :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!