fredag den 19. april 2013

Selena Gomez kommer til Danmark!!


Denne glædelige nyhed blev lige smidt i mit ansigt af mine søde veninde Nicole, da vi var på arbejde sammen tidligere her på aftenen. Vi blev ret hurtigt enige om, at vi skulle af sted sammen.

Billetsalget blev åbnet idag kl. 10:00, så vi har nok lige et par dage til at tænke over tingene inden biletterne er væk. Det er trods alt første gang, at hun kommer og besøger os.

30 august 2013. Dørene bliver åbnet kl. 19:00. Showet starter 20:00.

Det ville være så vildt at se hende i live. Hun er mit største idol. Det må jeg indrømme.

Hun er bare så utroligt smuk. Hvor mange gange har jeg ikke stået foran spejlet og drømt, at jeg var hende? Jeg kan umuligt være den eneste!

2 kommentarer :

  1. Det gør hun nemlig! Og det bliver SÅ godt er jeg sikker på. Jeg sad klar kl. fem i ti og 10.02 var min billet klikket i kurven og betalt. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh jeg bliver nødt til at få fingre i de biletter!! :D :D :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!