søndag den 12. maj 2013

Billedspam: Min brumbasse ♥ + Detaljer!






Jeg elsker, når jeg får lov til at tage billeder af ham. Han er jo bare så flot!

De her billeder blev taget i tirsdags, altså d. 7 maj.. og jeg har holdt ham fanget lige siden. Ej. Men vi har været sammen dag og nat, kun adskilt af lidt skole og lidt arbejde.
Han var syg syg med forkølelse, og så fik han smittet mig. Så siden torsdag har jeg ligget vandret med snotnæse, ondt i halsen, feber og ondt over det hele.

Heldigvis har jeg den mest vidunderlige kæreste, der bliver oppe det meste af natten, hvor han så laver te til mig og udskifter den kolde klud på min pande, imens han fortæller mig, hvor meget han elsker mig.

Igår var vi så ude og købe et par ting til ham (3 t-shirts, 2 par sokker og 4 par underhørmere) og en ny oplader til min computer, da den gamle var kaput. Han fortjente hver enkelt ting.

Nu er han så taget hjem igen.. det er trods alt skoledag igen imorgen. Øv bøv, for det har været en fantastisk uge.

Og læg lige mærke til hans øjne. Er de ikke specielle? Når sollyset rammer dem, bliver de lige så lysegrønne som en eng på en forårsmorgen. Åhhh..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!