onsdag den 8. maj 2013

Jeg har været væk :(

Jeg har prøvet og prøvet og prøvet at skrive et indlæg til jer, men det har simpelthen ikke lykkes mig. Det er ikke fordi, at jeg mangler emner at skrive om.. nej nej..
Men min computers batteri skulle til service, og oven i det, ja, så ville den ikke oplade tril sidst. Så her onsdag d. 1 maj røg den til reparation. Den er ikke blevet fikset endnu, så den manglende computer har gjort det ret svært for mig at opdaterer jer.
Selvfølgelig har jeg min mobil.. men har i prøvet at blogge via mobilen? Det er IKKE let. slet ikke, når den hopper af internettet hele tiden, nægter at centrerer billeder, og så bagefter oven i købet ikke gemmer. Møg!
I tænker sikkert, hvordan jeg så kan skrive nu.. jeg er blevet senere på skolen for at låne en af deres computerer. Og så skulle jeg skrive lidt naturgeografirapport, så alt er fint.
Men jeg kommer tilbage hurtigst muligt! Og jeg har MANGE ting at vise jer og tale om! :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!