mandag den 22. juli 2013

Hjææælp! Nu er jeg voksen!

Idag er det Katrines fødselsdag, hurra hurra hurraaa!

Ej det slap jeg da heldigvis for. Nok elsker jeg opmærksomhed, men fødselsdagssang. Det er bare for pinligt. Også når man bliver 18 år (12 juli).
Voksen. Myndig. Kald det, hvad du vil. Det er skræmmende.

Min dejlige kæreste havde sovet hos mig, så han kunne være den første til at ønske mig tillykke med fødselsdagen. Det krævede godt nok en del skill at få det hevet ud af ham, der midt om natten. Sikke morgen/nat/træt-gnaven han er.

Derefter fik vi noget morgenmad. Jeg fik gave fra mor. Et virkeligt flot smykkesæt med halskæde og matchende øreringe. Ringen er fra Spinning.


Da klokken slog 13:00 væltede et par skønne tøser ind af døren for at blive proppet med lidt kage, sodavand og iste. Turen gik til Bakken i mors bil. Der var vi da også lige til vi lukkede. Op og ned, frem og tilbage, hurtigt og langsomt, rundt og ligeud. Vi prøvede det hele - og havde da også et par favoritter.

I kan se billeder af mine gaver i de næste indlæg! :)

7 kommentarer :

  1. Hej, tak for kommentaren på min blog, jeg følger dig tilbage nu :)


    http://mylifebyfreja.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Tilykke ned fødselsdagen! ;)

    Du spurgte på min blog om hvilken Sally Hansen gem crush lak der var i nederste højre hjørne i min april favorites post og den lak hedder Big Money :-)

    Håber du kan bruge mit svar ;-) og i øvrigt rigtig Nice blog du har! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak :)
      Og jeg kan helt klart bruge svaret, den er jo super smuk!

      Slet
  3. glæder mig herre meget til jeg fylder 18! har kørerkort, SU og skal flytte sammen med min kæreste!
    følges hvis du er frisk!

    - showtimenhu.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt til kørekort og SU :) Vil da gerne følges! følger dig lige :)

      Slet
    2. Jeg kan desværre ikke åbne din blog, da den kun er for inviterede læsere :/ kan det passe?

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!