tirsdag den 23. juli 2013

Nye lækre, varme, sommerlakker på vej til mig!

Nu har mine fingre kløet i et godt stykke tid over lidt nyt neglelak.. efter, at jeg er blevet fyret fra mit arbejde, da jeg jo er blevet 18. Det var en ting, der altid har irriteret mig - man måtte ikke have neglelak på!

Derfor har jeg syndet og købt 8 nye neglelakker. Der er tilbud hos Beautybay.com lige nu, så jeg kunne ikke holde igen. Hvem kan også lige det?

Så nu skal der altså skrues op for alt, der hedder flotte farver, glimmer, negledesign - hver dag!

Juli 2013: Nail polish - New in

Venstre til højre: OPI Vesper, Magazine Cover Mouse og Jinx. China Glaze Strike Up A Cosmo og Pom Pom. Ciate Heirloom, Love Letter og Fun House.

China Glaze Strike Up A Cosmo er i ramme, da den kom på gaden for få dage siden.. så der er ingen ordentlige billeder af flasken, øv bøv bussemand.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!