tirsdag den 16. juli 2013

Alexander og Katrine - 5 måneder ♥


Det var min og Brumbasse's 5 måneders dag. Som jeg har nævnt tidligere, var det hans rekord, for hvad der angår længde af forhold. Jeg må indrømme, at jeg er en smule stolt over, at jeg har kunne holde på ham så længe.

Vi tog først i biografen og så Word War Z. Mega god film, så den kan klart anbefales til alle!

Bagefter gik vi lidt rundt i byen (det skal lige siges, at vi var i Hillerød). Der ligger en kæmpe sø. Jeg tror vist nok, at den hed Stolts søen. Der var i hvert fald en masse skønne ænder, som jeg kunne glo på og beundre. Så jeg var virkelig glad. Jeg finder det stadig utroligt, at han orker at høre på mit ævl om de "lorte" fugle hele tiden.

Efter vi havde gået rundt om søen, fandt vi endelig vej over til Jensens Bøfhus, hvor jeg fik mig en dejlig, stor, rød og ikke mindst saftig bøf med bearnaise sovs. Stakkels Brumbasse fik XXL spareribs, der bare var en omgang mikroovn. De var værre end dem man kan købe i Kvickly.

Heldigvis havde vi bestilt "all-you-can-eat softice". Der røg vist nok en hel flaske chokoladesovs og halvdelen af deres softice. Mmmm!

Da vi så kom hjem til ham overraskede han mig med det skønneste armbånd fra Pandora. Han siger, at du er der større chance for månedsdaggaver. Det her armbånd kommer virkelig til at betyde alverden for mig.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!