lørdag den 20. juli 2013

Hvad er det sket? Onsdag - lørdag

Jeg lovede jer jo et par indlæg, men de kom ikke. Typisk. Derfor får i lige et kort resume af, hvad der skete onsdag til lørdag. Det er lørdag idag, hvis nogen skulle være i tvivl.

Onsdag d. 17:
Onsdag, åh onsdag. Jeg skal lige have 2 sek. til at genkalde, hvad vi lavede.
Jeg havde sovet hos Brumbasse, så det var selvfølgelig der, jeg vågnede op. Så fiskede vi computeren frem, så Alle for to og puttede lidt videre. På et tidspunkt fik vi vist nok morgenmad, hvorefter vi gik igang med et mindre Runescape maraton.
Til aften blev vi revet væk, da vi lige skulle forbi hans bedste ven, da vi skal passe deres hus i næste uge. Så fik jeg også lige mødt en hel flok personer. Uha.
Da vi kom tilbage til Brumbasse, stod den på lækre grilspyd med kartoffelsalat. Så mine smagssløg var glade!

Torsdag d. 18:
Det er meget let. Runescape. Så så vi Grease. Utroligt nok havde Brumbasse aldrig set den, så det blev han nødt til. Det virkede heldigvis til, at han kunne lide den. Mere Runescape.

Fredag d. 19:
Noget jeg ikke har nævnt endnu. Jeg har kyssesyge. Man bliver meget træt, resten af symptomerne kan i læse om på Google. Men da vi vågnede om morgenen.. nej vi vågnede ikke. Brumbasse vågnede. Jeg måtte gå direkte tilbage i koma indtil kl. var ca 13:30. Det sker normalt aldrig for mig.
Da jeg så vågnede spillede vi Runescape igen, indtil Brumbasse blev sulten.. det var vist også på tide, at jeg fik lidt indenbors. Så mere Runescape.
16:40 hoppede vi på bussen hjem til mig, da jeg skulle hente noget mere tøj. Jeg inviterede ham ud på vores lokale kineser restaurant til 6 små retters menu. Det var vist lidt for meget mad, selv til mesteræderen.
Vi kom hjem igen, hoppede i bad. Og så.. se lige det her billede!


Jeg ved stadig ikke helt, hvordan jeg fik overtalt ham. Men jeg ved, at jeg er heldig.

Lørdag d. 19:
Vækkeuret ringer allerede 6:30. Vi skal op, have tøj på, jeg skal være fin og have pakket til weekenden. Vi skal til familiefødselsdag med hans familie. Alt går fint lige til morgenmaden.
Så siger min mave fra. Næ nej du. Av av og en masse racermave.
Jeg var dog ikke alene om det, han var heldigvis ikke lige så slemt. Så af sted med ham til fødselsdag.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!