torsdag den 29. august 2013

Ebay guide: Billige covere til din mobil!

iPhone 5 cases

Jeg vil ligge ud med at fortælle jer det her: Jeg elsker Ebay.

Jeg tænkte, at det ville være smart at skrive den her lille guide til jer, der er træt af det elendige udvalgt på covere her i Danmark. For slet ikke at tale om de latterligt og skyhøje priser!

Som eksempel her bruger jeg iPhone 5 - kun fordi, at det er såden en jeg har.

Hvor fantastiske er priserne så egentlig?
Der er to slags måder at købe ting på Ebay: Buy it now og auctions.
Det er lidt 50/50, hvad der er billigst. I de fleste tilfælde kan du lige så godt vælge at købe coveret med det samme - det koster alligevel imellem 5-30 kr.
Hvis du er ude efter noget lidt mere specielt eller noget bling, så prøv auctions! Du kan altså være heldig at vinde et cover dækket i perler (rigtig USA-style) til kun 10 kr.!

Hvad med priser og tid på fragt?
I 90% af tilfældene vil der være gratis fragt. Det er altså lækkert. Især når tingene nok kommer fra Kina, som de vil gøre i mere end 90% af tilfældene. Jeg har kun set priser op til 2$ på fragt af covere!
Tiden afhænger af sælgeren, der går alt fra 5-30 dage.

Hvordan er kvaliteten så?
Den svinger. Der er ingen vej uden om, men når et cover koster 5 kr. er kvaliteten så ikke lige meget? Indtil videre er 2 ud af 8 af mine covere fra Ebay billig kvalitet. Det er altså ikke meget, når man tænker på prisen.

Hvilken Ebay?
Jeg vil råde dig til at besøge Ebay.com. Ikke den britiske, tyske eller dansk osv. Brug den amerikanske udgave! Ikke nok med, at priserne bliver vist i både dollar og kroner, så får du fat i alle de kinesiske produkter. Det er de billige!

Hvad skal jeg søge efter?
Først så søg da efter "iPhone 5 case". Du vil nok være fristet til at bruge ordet cover, men lad være med det. Case giver langt bedre og flere resultater på din søgning.
Efter "iPhone 5 case" kan du så tilføje specifikationer så som: bling, dots, flowers osv.

Er Paypal vigtigt?
Når du vil købe på Ebay, skal du have en Paypal. Det er for din egen sikkerhed - så der er ingen diskussion. Få Paypal, nu!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!