torsdag den 29. august 2013

Nu vil jeg hoppe i seng :)


På trods af, at jeg føler, at jeg ikke rigtigt har lavet noget idag - så har det været en utroligt lang og en smule stressende dag. Især fordi vi pause pause fra 9:45-12:05 i skolen idag. Det var lige en tand for lang tid at sidde og glo med sin computer. Jeg ville have været død, hvis ikke jeg havde den med.

Så fik jeg endelig mit nano sim-kort til min iPhone 5. Den er fantastisk!

Nu vil jeg så småt for læst det sidste erhvervsøkonomi til imorgen og så lukke øjnene og håbe på, at der ikke kommer mareridt om idræt. Jeg har jo kyssesyge, så jeg må ikke have idræt frem til jul. Gad vide, hvordan min lærer vil tage den nyhed. Uha, jeg glæder mig ikke!

Sov sødt og drøm endnu bedre, knus!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!