lørdag den 3. august 2013

New in: 12 lakker fra OPI, China Glaze og Ciate!

Uha. Det her er altså et lækkert indlæg.

Hele 12 nye neglelakker er kommet hjem til mig, så de skal selvfølgelig lige vises frem! I tidligere indlæg kan i se, hvor jeg har købt lakkerne med links til eventuelle Ebay sælgere osv.

Lad os komme igang med billedene!

Venstre til højre: OPI Pamplona Purple, I Juggle... Men, Sweet Heart, Minnie Style, Strawberry Margarita og Do You Think I'm Tex-y? 

Jeg kan afslører, at jeg har en manicure/negledesign med to af lakkerne klar til jer allerede imorgen. Hvad man skal kalde det er lidt tåget, da det kommer an på, hvor meget kreativitet, man mener, der skal ligges i manicuren, før det er et negledesign.

Venstre til højre: China Glaze It's Alive, Skyscraper, Strike Up A Cosmo, Awakening og Pom Pom. 

De her lakker fik mig til at hoppe mundlam op og ned. Jeg er faktisk lykkelig for dem. Smækre-lækre farver. Der kommer selvfølgelig massere af swatches, så snart de har været på neglene!

Ciaté Fun House.

Her er så den sidste Ciaté neglelak, som jeg vil købe lige pt. Grunden er helt simpel og neutral. Jeg har bare ikke prøvet deres lakker på endnu, så hvis ikke de falder i min smag. Så er det faktisk dumt at ligge inde med en bunke af dem. Nu er jeg indtil videre den glade ejer af 3 stk.

Er der en lak du er vild med og vil se swatches af hurtigt? Smid en kommentar! :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!