lørdag den 3. august 2013

Snomme er blevet omlakeret!


Nu er Snomme for alvor neglelak-klar!

Hellere sent end aldrig ikke? Jeg ville hellere vente på, at de helt rigtige lakker kom frem med posten end, at jeg var utilfreds med bloggen i to ugers tid. Men nu er Snomme blevet dullet op med 5 af mine yndlings OPI neglelakker. OPI er jo mit yndlingsmærke, så det er ikke så underligt.

På det nye toplogo kan i se OPI Muir Muir On The Wall, Diva Of Geneva, Dutch 'Ya Love Opi?, It's My Year og My Private Yet. Farverne er ikke helt præcise, da jeg har redigeret i det. Så gå ikke ud fra, at lakkerne ser sådan ud i virkeligheden!
Muir Muir On The Wall er dog spot-on i farven!

Vær sød at smide en kommentar om, hvad der eventuelt stadig kunne gøres bedre! :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!