mandag den 7. oktober 2013

Min drøm ♥


Jeg er den type pige, der drømmer om prinsen på den hvide hest. Om han kommer på en hvid hest, i en bus, på en cykel eller rulleskøjter gør mig egentligt intet. Så længe, at han bare er prinsen - eller i hvert fald opfører sig som en.
Og med det mener jeg, at det er vigtigt, at han er præcis som på billedet ovenover. Han skal være villig til et langt forhold. For hvorfor starte et forhold, hvis man ved, at det ikke vil holde? Det har altid undret mig.

Men min drøm er at være sammen med ham langt ud i fremtiden. For det er ham, der gør mig lykkeligere end noget andet - og det ved han også godt. Jeg er efterhånden også ret sikker på, at jeg gør ham glad. Det fortæller han mig i hvert fald.

Det kan godt være, at der er lidt tilbagegang i alle "planerne" lige for tiden. Det er vist lidt skræmmende, men det må vi jo bare få talt om. Der er i hvert fald ingen mulighed for, at vi går fra hinanden. Det kan jeg umuligt tro - bare tanken virker enormt forkert og fremmed.

Når jeg er sammen med ham, er jeg den pige, som jeg så gerne vil kunne være hele tiden. Han bringer alt det bedste frem i mig, præcis som en vidunderlig kæreste burde gøre.

2 kommentarer :

  1. Sådan har jeg det også - tror faktisk vi er mange kvinder der tænker sådan.
    Din fyr lyder fantastisk, det er dejligt når det endeligt lykkes at finde en man virkelig er på bøljelængde med. Jeg læste i dit tidligere indlæg at i bor langt fra hinanden. Mig og min kæreste er to måneder fra at have tre års dag, og vi bor stadig ikke sammen og har en times transport imellem os. Hvad vi altid har gjort er at bruge alle weekender sammen, det er blevet lettere nu jeg studerer i københavn hvor han bor, men efter tre år vil jeg gerne have en sikker plan for fremtiden, økonomiske problemer har været vores grund til ikke at bo sammen. jeg håber for jeres skyld der ikke går ligeså lang tid og at mulighederne ikke er så lukkede for jer. Det er seriøst det eneste der har været skyld i skænderier, vi har nemlig ikke andre grunde til at skændes. Ak ja men kærlighed er nu alligevel fantastisk, så ønsker man selvfølgelig altid man kunne få mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber da, at vi der mange, der har det sådan :) og jeg håber for jer, at det snart kan lade sig gøre. Det er også den eneste grund til at skændes, at ikke ses nok.

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!