onsdag den 9. oktober 2013

Tre spændende kogebøger på vej!

Cookbooks

Det er efterhånden ikke nogen hemmelighed, at jeg meget gerne vil flytte hjemmefra. Men det bliver tidligst i sommerferien efter gymnasiet. Jeg skal jo ikke lave ekstra kaos midt i mit 3.g år. Så dum er jeg heldigvis ikke!

Så jeg har lige været et smut forbi Book Depository, da jeg havde set en kogebog i Bog & Ide's tilbudsavis, som jeg utroligt gerne ville have med, når jeg flytter. The Burger er præcis den samme som i tilbudsavisen, men til under halvpris og inden fragt. Godt nok er den på engelsk, men det er intet problem.
De to andre vil bare være meget praktiske, især den hvor hvert måltid kun koster omkring $5. Det kommer nok ikke til at passe helt her i Danmark, men det må da være billigere end det meste andet!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!