torsdag den 21. november 2013

DE OVERDREVEDE ØNSKER TIL VÆRELSET


Jeg går enormt meget op i, hvordan mit værelse ser ud, også selvom jeg er et kæmpe rodehovede. Det skyldes dog, at jeg ikke har plads til alle de ting, jeg har. Enten burde jeg lære at smide ud eller få et hus for mig selv. Ej, selvfølgelig er der en mellem løsning, men den er dyr og knap så sjov.
Tøj og bøger har den største plads mangel på mit værelse. Tøjet kan kun knap og nap være i mit skab, hvis jeg bruger hele min kommode (som burde have været brug til andre ting).

Jeg har ingen af tingene på billedet, men det kunne jeg godt tænke mig. Især det store, mørke skab. I min verden er det helt okay at have et mørkt skab. Det er jo et kæmpe møbel på ens værelse, så det skal jo være flot at kigge på. Det her skab er især smart, fordi der både er hylder og to bøjlestænger! Jubii.

Alt er fra IKEA.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!