fredag den 22. november 2013

FREDAG AFTEN MED BRUMBASSE ♥


Efter en uendeligt lang uge blev det endelig weekend. Min skønne kæreste (Brumbasse) kom for at holde mig med selskab og muntre mig op, eftersom mit humør er helt i bund for tiden.

Jeg hentede ham ved bussen, da vi skulle have handlet ind til weekendens madforbrug. Vi har nemlig huset for os selv, da min far er taget hjem til hans kæreste Dorte. Så vi nyder virkelig friheden til at prutte og bøvse præcis lige så højt, som vi nu engang vil!
Det blev til spaghetti med kødsovs fredag aften. Retten er højt elsket af os begge, så vi åd os tykke og fede.
Glade og mætte lagde vi os bagefter ind i sengen, bøvsede af og fandt en film vi kunne holde ud at se.

Så blev der ellers hørt musik, fjolledanset og snakket resten af natten, indtil vi faldt i søvn hulter-til-bulter oven i hinanden.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!