lørdag den 30. november 2013

NYT LAYOUT: LIDT FLERE FARVER!


 - FØR -


- EFTER -

Det "gamle" layout så så stilrent ud, men mine øjne kunne bare ikke venne sig til de kedelige, grå toner, der dominerede over alt. Så nu har jeg skiftet et par billeder ud i headeren, ændret designet på den lidt og fået farverne på links, overskrifter osv. til at passe.

Måske jeg bare skal acceptere, at jeg elsker lilla. Jeg ender jo altid med at have lilla her på bloggen ligemeget, hvor mange gange jeg ændre det til andre farver i bedste mening. Det går bare ikke. Den lilla farve er bare så rolig og "neutral". Den går i hvert fald bedre til flere farver en orange/koral, som det "gamle" layout havde.

Hvad synes i om det nye layout? Skal baggrunden ændres?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!