fredag den 29. november 2013

TRÆT AF ØDELAGTE LÆBER! NU PRØVER JEG EOS!



Fresh Watermelon - Strawberry Sorbet - Pomegranate Raspberry - Summer Fruit - Honeysuckle Honeydew

Jeg lider af tørre og ødelagte læber både om sommeren og vinteren, så jeg kan umuligt være den eneste, der sultent har kigget efter EOS læbepomaderne. De er overalt på blogge og "skønhedsverdenen". Ikke nok med, at de er 100 % naturlige, så er de også 95 % økologiske. Deres dufte og smage skulle også være enormt lækre. Desuden skulle de være fænomenale til tørre og ødelagte læber.

Godt nok er EOS lidt dyrere, end jeg synes er godt, men der var tilbud så, så ingen af den var i nærheden af de sindsyge 80 kr. pr. stk!
De første fire var i et sæt til 199 kr. Sættet hedder "Fruit Basket", og kan findes lige her på Billigvoks.
Den grønne, Honeysuckle Honeydew, købte jeg for 41 kr, og kan findes lige her på Ebay.

Har du prøvet EOS læbepomader? Hvad er din oplevelse af dem?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!