lørdag den 9. november 2013

SNEAKPEAK: TO H&M SHOPPETURE!

Preview: Shopping

Mørket er kommet, hvilket gør det intet mindre end umuligt for mig at få taget nogle ordentlige billeder af mine nyeste køb her til bloggen. Der mangler to ting på billedet oven over, da jeg ikke kunne finde det på H&M's hjemmeside.. Tingene må jo bare blive en overraskelse for jer!

Jeg overvejer at prøve noget nyt, og tage billeder af tøjet imens jeg har det på. Det er der en helt del andre der gør, og det giver altså en langt federe effekt end bare at se noget tøj på en bøjle. Dog er det ene stykke tøj noget undertøj, så det tager jeg altså ikke et billede af på!

Købene er fordelt over to shoppeture. Den første i onsdags, hvor jeg købte bukserne, hættetrøjen og en rød skjorte. Den sidste igår med min søde kæreste, der var så fantastisk, at han gad vade rundt i H&M med mig, for bagefter at skulle vurdere ALT jeg prøvede på. Det blev så til intet mindre end fem kjoler og en enkelt bh.

Heldigvis ser alle tingene langt bedre ud i virkeligheden, end de gør på de skod billeder, jeg hurtigt har stjålet fra H&M's hjemmeside. Ordentlige billeder kommer snarest!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!