fredag den 8. november 2013

VÆRELSES INSPIRATION

Room

| Chatol : IKEA | Bloklys : IKEA | Sengetøj : IKEA | Gulvtæppe : IKEA | Plaider : Jysk |

Jeg har lovet jer en masse opdateringer af fremgangen med mit værelse her hos min far. Men idag er det som i alle ved fredag, og vi kan altså først hente mine ting og møbler hos min mor imorgen kl. 10.

Så jeg har leget lidt med Polyvore, så i kan få en ide af den følelse/stemning/atmosfære, jeg går efter på værelset. Jeg forestiller mig hvid, sort, grålige toner og fine, rolige, grønne nuancer. Det skal være stilrent og på ingen måde rodet. Jeg bliver simpelthen bims i bøtten, når det roder. 
Giv mig noget orden, feminine mønstre og bløde ting blandet med mine bøger og neglelak - så kommer smilet frem på mine læber.

Lige et tip!
Få fingrene i et eller to af de plaider, hvis du kan lide grøn. Farven er skønnere i virkeligkeden - og så er de uden tvivl noget af det blødeste, jeg nogensinde har rørt ved (udover min kærestes mave, haha). Jeg er seriøs. Du vil ikke fortryde det. Desuden er de på tilbud til 30 kr. stykket indtil d. 9 november 2013. Normal prisen er 49 kr. Det er et kup!

Kan i også føle roen? Smid en kommentar - det fremtvinger også et smil!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!