tirsdag den 19. november 2013

WHAT'S ON MY IPHONE?

Det er vist blevet ret populært at vise, hvad man har på sin iPhone, så da jeg åbenbart er en kæmpe medløber og lige har opdateret til iOS 7, vil jeg da også lige give jer et kig ind i min! 


Da armbåndsure er utroligt upraktiske (i hvert fald for mig og mine lange ærmer), bruger jeg min mobil som ur. Derfor har jeg selvfølgelig et billede af min dejlige kæreste som låseskærm, så jeg kan kigge på ham hele tiden. Det giver også en dejlig efterårsagtig stemning, når man skal skrive sin kode ind.

På den første side har jeg alle mine mest brugte app's. Det er internet, underholdning, lektier desværre, bloggen, Snapchat, en knap direkte til min skønne Alexander, alarm, Rejseplanen og selvfølgelig beskeder, telefon og alt det der nødvendige.
Er det kun mig det irriterer, at man ikke kan rette beskeder og telefon app'ens ikoner? De er røv grimme, og man kan jo ikke altid have en grøn baggrund, vel?


På næste side har jeg alle mine spil, hvor de mest brugte er Jurrasic Park, Solitaire og Words in a Pic. En enkelt horoskops app har da sneget sig ind sammen med Find iPhone. Hvor skal jeg dog ellers gøre af dem? Jeg elsker dem, men de er grimme og fylder.. måske en mappe næste gang?

Videre til tredje side. Skal jeg virkelig gå i dybden? Det er her alle mine andre "vigtige" app's er. Men de er grimme, knap så brugte og egentlig bare irriterende, dog bruger jeg dem jo. Der er nogle sundsheds fiduser, noget tilpasning af iPhone, to ordbøger, billedredigering, kontakter, vejr, regning og App Store.

Den sidste side indeholder alle de app's jeg egentlig helst vil slette, men som jeg af en eller anden grund beholder. Nogle kan ikke slettes, andre kan godt. De er pakket ind i mapper, da de ikke irriterer mig lige så meget, når de ikke fylder en hel side. Bladkiosken og Game Center er de værste. Jeg bruger dem ikke, men de kan ikke slettes. Gid de gad forsvinde..

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!