søndag den 15. december 2013

EN DAG I KÆRLIGHEDENS OG GRINEFLIPPENES TEGN!


Igår (lørdag d. 14 december) fik jeg massage. Så spillede vi "Dums Ways To Die" på min iPhone - hvilket jeg virkelig godt kan anbefale! Så var Alexander så sød at hente en kæmpe familie pizza og en cola til noget hygge spisning under dynen. Vi fik leget en hel del med pruttelyde. Der blev trykket på stemmebåndet og luftrøret, så vores stemmer lød helt åndssvage. Stakkels venner blev spammet på Snapchat med en masse grimme ansigtsudtryk. Mange grineflip!

Vi hyggede os virkelig! Vi griner af prutter og bøvser. Vi ligner noget, der er løgn. Vi har morgenånde og stinkende armhuler. Vi har bumser, og vi har behårede ben. Vi kan være os selv. Vi har et fantastisk forhold.
Vi elsker hver eneste lille ting ved hinanden.

Hvad synes du, er et fantastisk forhold?

SKILT TIL BLOGGEN

2 kommentarer :

  1. Et fantastisk forhold er det du beskriver. Et hvor man kan være sig selv, også med hår på benene, stinkende armhuler, morgenånde og bumser. Du er virkelig heldig, at du har det! :)

    Og tak for kommentaren på min blog idag. Må indrømme at jeg også er blevet helt forelsket i din blog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det var på tide, at jeg blev fast læser, for jeg har kigget med i ret lang tid :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!