lørdag den 14. december 2013

INSPIRATION: KAMERA & GODE BILLEDER

Jeg elsker at blive inspireret - også selvom det til tider kan ende med at blive rigtig dyrt. Derfor følger jeg utroligt mange blogge, som regel flere nye hver dag. Jeg bliver både inspireret med hensyn til tøj, makeup, hår.. ja selv hvordan min blog skal være.

Min største inspiration lige nu er gode billeder. Dejlig kvalitet, skarpe detaljer, behagelige farver og selvfølgelig et smukt motiv. Det er ret farligt - for det betyder, at jeg er gået igang med at spare op til et kamera, så jeg for alvor kan begynde at blogge, som de "rigtige/gode" bloggere gør.

Det kamera jeg har kastet min kærlighed på er et Olympus Pen Lite E-PL5. Det koster altså 5.499 kr., men heldigvis har jeg da set det til 4.139 kr. på Dustin lige her. Så øverst på min ønskeliste i år er selvfølgelig tilskud til kameraet.

Jeg elsker at tage billeder. Så det frustrerer mig, at jeg overhovedet ikke har mulighed for at tage så fantastiske billeder, som de ni i ser på collagen. Jeg ville ønske, at det var mig, der havde taget dem.

SKILT TIL BLOGGEN

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!