søndag den 1. december 2013

FÅ THE HUNGER GAMES TRILOGIEN GRATIS!


The Hunger Games     -     Catching Fire     -     Mockingjay

Jeg har været så utroligt heldig at snuble over en måde at få den skønne trilogi helt gratis, og det vil jeg dele med jer læsere i anledning af 1. advent. Selvfølgelig er det ikke i papirudgaven, dog heller ikke på dansk. Det gør mig ikke det mindste med sproget, da jeg helst læser på engelsk, når det er original sproget. Det giver en langt bedre læseoplevelse.

I så fald har i nu muligheden for at downloade alle tre bøger som e-bøger - de er på engelsk!
Kvaliteten af e-bøgerne er virkelig god i forhold til andre gratis bøger, der ikke er "købt" igennem f.eks. iBooks.

Bare tryk på bogens navn, så kommer i til download siden. Jeg har selv downloadet bøgerne, og min computer har ikke fået virus. Jeg har en macbook, og jeg aner ikke, om det har noget med det at gøre. I hvert fald har jeg kun haft en positiv oplevelse.

Hvis i har problemer, så kan jeg nok ikke hjælpe, da jeg har fundet linkene på en anden blog. Men jeg kan selvfølgelig sende jer bøgerne over email, hvis det er helt umuligt at gøre andet!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!