mandag den 2. december 2013

ØNSKER TIL VINTERAFTENER I REN LUKSUS

Nu er det jo juletid, så i slipper ikke for et par indlæg med skønne gaveideer. Alt det jeg viser ønsker jeg mig selv, så hvis i læser med her på bloggen, er der en god chance for, at det også er noget for jer.

Med de her ønsker forestiller jeg min en hyggelig aften efter et dejligt, varmt bad. Ind på værelset. Tænde for lidt god musik. Så på med en dejlig, blød og rød natkjole fra H&M i strækstof, så den hverken strammer eller sidder ubehageligt. Nu er det så tid til at pleje kroppen med body butter med jordbær duft fra The Body Shop.
Et par sprøjt af jordbær body mist også fra The Body Shop holder den dejlige jordbær duft på kroppen i lang tid efter, at body butteren er trukket ind i huden.
Og vi må endelig ikke glemme at pleje vinterlæberne med den dejlige EOS læbepomade i smagen Pomegranate Raspberry.

Til sidst er det tid til ekstra forkælelse med massagedimsen fra H&M til kun 24,95 kr.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!