lørdag den 21. december 2013

NU VIL JEG SIGE GODNAT OG TAK FOR IDAG!

Det har været en meget lang dag. Jeg skulle jo i Ikea med min far, farmor og farfar. Vi var der så bare en time før de åbnede, fordi min far havde fået åbningstiderne forkert. Dorte, som er min fars kæreste, var med, hvilket var en god overraskelse.

Vi fik fundet de ting, som jeg ønskede mig aller mest. Det er gardiner, en kommode, sengebord og en lampe til sengebordet. Jeg har også fået et par andre ting, men i må vente med at høre mere til imorgen! Jeg lover, at i nok også skal få billeder. Det kunne jeg have gjort idag, men jeg har bare været så træt hele dagen.

Nu vil jeg sige godnat til bloggen og internettet, læse lidt og så sove meget, meget længe.
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!