onsdag den 25. december 2013

OP TIL 70% UDSALG HOS E.L.F.!



Der er op til 70% udsalg på e.l.f.'s hjemmeside lige nu!

Jeg vil helt klart anbefale jer at tage et kig lige her, da der er mange paletter og lækre sager på tilbud. Normalt er det jo enormt billig makeup, men her under udsalget er det bare latterligt ikke at købe lidt hjem. I kan se på billedet, hvad jeg har købt - og jeg kom kun af med 195 kr.
Det er altså under 200 kr. for tre store paletter, to små paletter, to tinted moiturisere og en liquid lipstick inklusiv shipping.

Her til sidst vil jeg lige sige, at jeg kommer tilbage for fuld styrke så snart alt det her julehalløj er overstået. Det er nu ikke ligefrem yndlings tid - hvilket i nok også har lagt mærke til her på bloggen. Dog skal jeg nok vise jer gaver osv.!
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!