mandag den 9. december 2013

SPEKULATIONER OMKRING VÆRELSET


Som jeg har nævnt tidligere, så går jeg virkelig højt op i mit værelse. Det har bare altid været lidt svært at få det helt præcis, som jeg ønsker. Hos min mor havde jeg en dum skråvæg. Hos min far er der en dum skråvæg og et indbygget skab.

Værelset her hos min far er dog større, og gulvet er virkelig pænt! Desuden har jeg fået et vindue på en "normal" væg, hvilket vil sige, at jeg kan have gardiner. Tro mig, jeg har ønsker mig gardiner i en evighed. Men det kan bare ikke lade sig gøre med flagrende gardiner på et skråvindue, uden det ser latterligt ud.

Men hvad går mine spekulationer egentligt ud på? FARVER!
Da jeg flyttede ind, var jeg helt sikker på, at nu ville jeg have grønne farver på værelset. Hvordan kunne jeg være så dum? Selvfølgelig vil jeg ikke det. Jeg elsker jo lilla. Det ved alle. Men nu er jeg i den situation, at jeg kun tog mit gamle, grønne gulvtæppe med. Det skal bare væk! Ad. Ad. Ad.

Et sort gulvtæppe er klart det, jeg ønsker mig nu. Samt noget med noget mørkt træ, hvid maling og en masse lilla!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!