torsdag den 5. december 2013

MINE ABSOLUT STØRSTE JULEØNSKER TIL VÆRELSET


4005     -     4016     -     4030

Jeg er enormt forelsket i de her tre smukke og anderledes billeder. De er lige i mine farver, og jeg elsker det, der står på dem. De er så fede! Jeg har kigget på den i et godt stykke tid, og jeg ved egentlig ikke hvorfor, jeg ikke har købt dem endnu.
De koster 79 kr. stykket og fragten er 25 kr. for alle tre. Det er ikke slemt, men rammer skal købes ved siden af. Dem kan man dog heldigvis få billigt i Ikea, er jeg sikker på.

Ville det ikke se mega fedt ud på en sort billedhylde og med sorte rammer? Jeg er helt vild i varmen efter dem, og jeg skal nok finde en måde, hvorpå jeg kan have plads til dem på værelset. Men i første omgang vil jeg ønske mig dem.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!