torsdag den 9. januar 2014

NEW IN: TASKE FRA DEICHMANN

Jeg fik et par flotte, mørkebrune støvler i julegave af min morfar og hans kæreste Lilian. Desværre var de lidt for store, så jeg blev nødt til at bytte dem. Endnu engang desværre havde de dem ikke i min størrelse, og det havde de heller ikke i de nærmeste butikker.

Derfor valgte jeg at bytte støvlerne til den her skønne taske, og så brugte jeg de resterende 201 kr. på lidt godt fra H&M. Tasken kostede 99 kr.




Det var slet ikke meningen, at jeg skulle købe en taske. Men den stod bare der på hylden og var svaret på alle mine drømme og bønner. Ej, det er ikke helt rigtigt. Dog har jeg ledt efter en taske i den her størrelse med omkring samme farver - så jeg havde julelys i øjnene, da jeg så den!

Men det er så min nye taske i en dejlig neutral farve med det fineste, blomstrede for inden i. Desuden førte der en skulderrem med til tasken, hvis jeg nu skulle have lyst til at hænge den over skulderen i stedet for armen.

Har du en taske fra Deichmann? Hvordan har du oplevet kvaliteten?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!