fredag den 31. januar 2014

SÅ FIK JEG ENDELIG MIN JULEGAVE FRA ALEXANDER! ♥︎


Grundet dårligt postvæsen, komplikationer med at få bøgerne hjem fra lageret osv. osv. Har jeg altså først lige fået min julegave fra min kæreste her i januar måned. Men han har jo tænkt på mig, og det er ikke hans skyld, at der var gået rod i den med forsendelsen. Desuden var det jo midt i juletiden, så sådan nogle ting sket vel, gør de ikke?
Lige meget hvad, så er jeg i hvert fald rigtigt glad! Jeg elsker, at han havde købt en deodorant til mig. Han var vel træt af, at jeg altid brokker mig over, at jeg ikke har noget deo tilbage, at jeg skal købe en ny og bla bla bla. Så tak skat!


De tre bøger en en seride af Lauren Oliver, som jeg har ønsket mig i virkelig lang tid! Endelig blev min bøn dog hørt, og jeg har fået dem. Åh, hvor er jeg glad! Det er en dystopisk romantisk serie, hvor kærlighed bliver set som en sygdom. Man følger så to unges kamp imod dette. Den bliver sammenlignet med Hunger Games, så den må være god!


Til slut gav han mig de her herlige og latterligt bløde sutsko. Virkelig.. de er så bløde, at min hjerne slet ikke kan forstå det. Jeg vil anbefale alle at løbe ned i den lokale Matas og købe et par. Det er ligesom at gå på skyer! Og så er der må gummidutter nedenunder, så du ikke glider - perfekt!

Nu kan jeg ikke vente med at have lidt fritid til læsning og afslapning. Så skal jeg iføre mig mine nye sutsko, putte under dynen og få læst mine nye bøger! Det er sådan, man nyder livet, ifølge mig!

Hvad var den bedste julegave du fik?
Image and video hosting by TinyPic

8 kommentarer :

  1. Ih, nogle lækre gaver søde! :-)
    Jeg er især glade for alle de bøger som jeg fik i julegave. Da jeg havde en del på mon bogliste :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :)
      Og det kan jeg helt klart godt forstå - bøger er ALTID en dejlig ting! :D

      Slet
  2. Super gode bøger. Jeg er selv lige gået igang med den sidste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg virkelig glad for at vide! Jeg har tidligere spurgt om bøgerne på bloggen, og der fik jeg kun kommentarer om, at de havde været skuffende. Men fedt at høre noget positivt om dem - nu glæder jeg mig endnu mere til at læse dem! :)

      Slet
  3. God søndag aften søde unge Snomme:-)

    Du har en skøn kæreste, så omsorgsfuld.
    Julegaver i masse vis og alle meget personlige gaver, som du kan bruge til at pynte dig eller til selvforkælelse.

    Pas I to unge mennesker godt på hinanden:-)
    Hilsner fra Tina
    htttp://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Også en god søndag til dig :)
      Ja, han er virkelig en skøn kæreste - og det var dejlige gaver :)

      Slet
  4. Bøgerne er så gode!
    Har læst 1'eren og er i gang med 2'eren :-P

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lige begyndt på 1'eren, og den er så fed! :D

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!