lørdag den 1. februar 2014

NEW IN: BH COSMETICS GALAXY CHIC BAKED EYESHADOW PALETTE


Den kom med posten imens, jeg var på studietur, men jeg har først fået hentet pakken nu. På trods af, at vi har modtager flex, valgte postbudet at tage pakken med tilbage på posthuset. Hvilket i sig selv er irriterende nok. Ikke nok med det, skulle pakken kvitteres for, fordi den var fra USA - og man skulle have pas med og komme inden for meget snævre åbningstider. Tak for **** postbud!

Men nu har jeg den imellem hænderne, og jeg den var klart ventetiden og irritationen værd!

Alle billederne har jeg selv taget, og jeg må sige - de skuffer ikke! Farverne er præcis, som de er i virkeligheden. De er så smukke og latterligt godt pigmenteret. Jeg lover jer, at der nok snart skal komme swatches af alle øjenskyggerne!

Du kan se, hvor jeg har købt Galaxy Chic paletten lige her.

Har du den her palette? Hvad synes du om den?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. ej hvor er den flot!, har forelsket mig lidt i neptune og mars♥

    xoxo
    http://wordsbychristina.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det har jeg også! Især neptune.. jeg håber, at jeg har "store nok kugler" til have bruge den her til sommer :D

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!