torsdag den 6. februar 2014

EBAY TIP #1 ⎮ CHINA GLAZE SEA GODDESS COLLECTION!


Jeg har et fantastisk Ebat tip/fund til jer! Det er første gang, at jeg laver sådan et indlæg, da jeg ikke før har følt, at mine fund var værd at dele med jer. Men det er det helt klart nu. Inden vi går videre, må jeg også hellere lige sige, at det altså ikke er mit billede, men et jeg fandt på Google her.

China Glaze er lige kommet ud med en ny kollektion, nemlig Sea Goddess. Kollektionen består af 6 smukke, sommeragtige teksturlakker. Jeg kan afsløre for jer, at jeg allerede har købt fire af lakkerne, og de netop er på vej til min postkasse - for hvordan kan man takke nej til smukke lakker til latterligt billige penge?

Når en lak koster omkring de 17 kr. + shipping, så skal man altså slå til!
Så tryk lige her og kom til Ebay siden, hvor jeg købte Wish On A Starfisk, Teal The Tide Turn, Tail Me Something og Shell We Dance!

Har du tænkt dig at købe en eller flere af de her skønheder?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!