fredag den 7. februar 2014

SÅ ER DER 12 NYE NEGLELAKKER PÅ VEJ HJEM TIL MIG!



Jeg tænkte, at det ikke var nødvendigt at nævne, hvilket mærke det var, da det tydeligt står på billedet. Eller kan i jo lige få det at vide her! Den øverste række er alle China Glaze lakker, det samme gælder de tre lakker til venstre på nederste række. Lak nr. 4 (Live And Let Die) på nederste række fra venstre er OPI. De to lakker yderst til højre på nederste række er så Essie.

Hvis du trykker på lakkens navn, kommer du direkte til Ebay, hvor jeg har købt dem til meget billige penge!

Bruger du også Ebay til at købe neglelak?
Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer :

  1. Jeg køber ALT fra Ebay! Men jeg bruger ikke neglelak, for jeg laver gelenegle i stedet :) Og jeg køber også udstyret dertil på Ebay :)

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har aldrig prøvet gelenegle :) Godt nok har jeg overvejet det et par gange, men jeg har ikke brug for noget, der kan holde i lang tid, da jeg elsker at skifte neglelak ofte d:

      Slet
  2. Elsker eBay til at købe lakker <3 Har selv næsten lige købt to fra Sea Goddess kollektionen :-D Den blå og lilla <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ebay er helt fænomenalt til det! :) Og jeg overvejer også at købe den blå hjem.. jeg er bare ret usikker, det er så sjældent, at blå klæder mig :/

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!