tirsdag den 18. februar 2014

GIVEAWAY: VIND CHINA GLAZE - PINK OF ME!


Som jeg lovede jer, holder jeg nu en giveaway, hvor i kan vinde China Glaze neglelakken i farven Pink Of Me. Jeg ejer den selv, og jeg er virkeligt glad for den. Den tørrer hurtigt og dækker ved to lag. Derudover er det jo en vildt flot farve her til foråret!

Denne gang foregår konkurrencen udelukkende på Facebook!
Det har jeg gjort, så det kan være lettere for langt de fleste at deltage. Desuden er der også flere, der har Facebook - end folk, der har mulighed for at følge via Google Friend Connect osv.

Alle reglerne skal opfyldes, ellers er din deltagelse ugyldig!
1. Del dette opslag (link)
2. Tryk "Synes godt om" Snomme på Facebok (link)
3. Skrive en kommentar på dette opslag (link) med din yndlings neglelak til foråret
4. Du skal bo i Danmark!

Sidste chance for deltagelse er d. 24 februar kl. 16:30!

Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Jeg er med!

    Sara Nielsen
    Saranielsen@rocketmail.com
    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!