onsdag den 19. februar 2014

NOTD: BÆRFARVET JELLY SANDWICH MED HOLOGRAFISK GLIMMER!


Jeg er altså helt vild med jelly sandwich! Det er så enkelt at lave, og det giver en virkeligt fed effekt.

Til den her manicure har jeg brugt OPI Houston We Have A Purple (den bærfarvede jelly-lak) og China Glaze Techno (den holografiske glimmer-lak). Først lagde jeg et lag af Houston We Have A Purple, så et lag af Techno og til slut et lag af Houston We Have A Purple.
Man kan ligge et lah top coat over, hvis det øverste lag lak "synker" ned over glimmeret - men den effekt kan jeg nu godt lide!

Hvad synes du om jelly sandwich-trenden?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Godaften Katrine,

    meget fine negle du igen har lavet:-)
    Siden du præsenterede metoden for mig, så er jeg selv blevet meget glad for den.
    Den er enkel og elegant og alt efter farver, så passer den til meget tøj.

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Det er jo lige det. Det er så dejligt simpelt, og der er så mange muligheder :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!