søndag den 23. februar 2014

MIN NYE AFHÆNGIGHED ⎮ SMARCLE FLYER (APP)


Nu er det efter hånden lidt mere end en uge siden, at jeg downloade det Flappy Bird lignende spil Smarcle Flyer. Jeg elsker det allerede så højt, at det er kommet helt frem på min første side! Det bliver spillet, når jeg ser Youtube-videoer, når jeg keder mig, venter på bussen.. og ja, stort set meget ofte (læs = hele tiden).

I kan se Smarcle Flyer iconet på billedet. Det ser sjovt nok det, med den grønne firkant omkring. Den der lille Smarcle (gætter jeg på) er så nutter - især når den ligesom kommer hoppe-flyvende rundt på banen. Desuden er musikken så sød og hyggelig. Det er nemt at kunne lide det her spil.
Sværhedsgraden er helt tilpas. Det er ikke umuligt - men også langt fra pisse let!

Jeg ved ikke om det kan fås til Android - men det kan i hvert fald fås til iPhone!
Det er gratis, så download det nu!

Kan du anbefale et fedt spil til iPhone?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!