mandag den 24. februar 2014

NOTD: NUDE NEGLE MED ROSA GLIMMER


Det her er vist efterhånden blevet min go-to manicure. Jeg elsker simpelthen den her kombination. Det er også uden tvivl de to lakker, man kan se, at jeg har brugt mest. Kombinationen er perfekt i mine øjne, da det både er neutralt og fyldt med glimmer - altså super til alle situationer!

Den mælkehvide lak er OPI's So Many Clowns... So Little Time og den rosa glimmer lak er OPI's Pink Yet Lavender.

Begge lakkerne kan findes forholdsvis billigt på Ebay, så jeg kan klart anbefale, at i kigger der, hvis de her lakker er noget for jer.

Hvad er din yndlings neglelak eller kombination til nude negle?
Image and video hosting by TinyPic

5 kommentarer :

  1. Godaften Katrine,

    sejt og spøjst billede du har lagt op, det er en god måde at tage det på.
    Smukke negle:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Godaften Tine :)
      Og endnu engang tusind tak for din ros! Det betyder virkelig meget :)

      Slet
  2. Så fine :-) Minder jo ufatteligt om dem jeg havde på bloggen for ikke så længe siden <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De minder en smule ja :) Det eneste, der er ens, er glimmer-lakken.. :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!