lørdag den 15. februar 2014

NOTD: CHINA GLAZE - RE-FRESH MINT


Først vil jeg lige sige, at min hud ser meget mærkelig og rød ud på billedet! Det er jeg opmærksom på, men det var nødvendigt for, at lakken ville have den præcise farve på billedet. Jeg tænkte, at det var vigtigere, at lakken havde den rigtige farve end min hud - har jeg ret?

Jeg elsker den her farve. Den er så flot, og jeg glæder mig især til at have den på her til foråret. Måske sammen med noget lysegrønt glimmer. Det kunne være rigtig fint.
På billedet har jeg tre lag lak på og ingen top coat. Jeg kunne godt have sluppet med kun to lag, hvis jeg havde lagt en smule tykkere lag.

Hvad synes du om China Glaze?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Rigtig god weekend søde:-)

    Flot neglelak farve, den bliver meget moderne her til foråret:-)

    Knus fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, at den gør :) Det bliver dejligt med forår!

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!