onsdag den 5. februar 2014

NOTD: OPI - MUIR MUIR ON THE WALL


Så fik jeg hevet en glemt skønhed frem fra samlingen. Wow. Da jeg fik den ind ad døren hoppede og dansede jeg af glæde, men så kom den ned i skuffen til de andre lakker og blev så stille glemt. Det er altså første gang, at jeg har OPI Muir Muir On The Wall på neglene.
Det tog min 3 tynde lag, før jeg var tilfreds, men man kan sagtens bare bruge to tykkere lag. Lakken tørre dejligt hurtigt - dog vil jeg anbefale at bruge en topcoat, da den ikke har så meget glans i sig selv.
På billederne har jeg et lag af OPI Top Coat på ovenover, så der kom den glans, jeg ønskede, og for lakken skal holde, indtil jeg får lyst til en anden lækker farve på neglene.

Muir Muir On The Wall kan købes til ca. 60 kr. på Ebay lige her.

Hvad er din yndlings OPI lak?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!