tirsdag den 4. februar 2014

STUDIETUR HAUL PART 3 ⎮ MAKEUP!


Det er ingen hemmelighed, at makeup (og neglelak - klik her) er billigere i Tyskland. Derfor købte jeg da alt det, som jeg lige stod og manglede. Det viste sig at være 7 super gode produkter og 2 skuffelser, men sådan er det jo. Heldigvis kostede de to skuffelser mig kun 4 euro i alt!


All about matt foundation - 10 matt beige ⎮ Eyebrow Designer - 02 brown ⎮ XXXL Shine Lipgloss - 14 Bubble Babe

Både foundationen og lipglossen var store skuffelser for mig. Foundationen var alt for orange, på trods af, at jeg havde swatchet den i Tyskland. Derudover dækkede den overhovedet ikke! Lipglossen var bare alt for lillepige for mig.. helt ærligt, så købte jeg den nok kun, fordi den kostede 0,95 euro.


Essence Long Lasting Læbestift - 07 Natural Beauty ⎮ P2 Sheer Glam Lipstick - 015 P.S. I Love You ⎮ P2 Sheer Glam Lipstick - 014 The Wedding Planner

Disse tre læbestifter er jeg alle glade for. Farverne er så flotte! Og de dækker super godt - også dem der hedder Sheer Glam, for så sheer er de altså slet ikke. Man kan dårligt se, at jeg har brugt dem. Essence læbestiften er min yndlings, men det er mest på grund af den vidunderlige farve.


Stay with me longlasting lipgloss i farverne: 01 My Favorite Milkshake ⎮ 12 Material Girl ⎮ 03 Candy Bar

Candy bar havde jeg på en af aftenenerne i Hamburg, og den var super flot. Der er en tilpas pigmention, som let kan bygges op, hvis man ønsker mere farve på læberne. Så lækre lipglosser! De er ikke vildt longlasting, men de bliver da på i et godt stykke tid, hvis du ikke snakker eller drikker for meget. Ved mad forsvandt de med det samme.

Har du prøvet nogle af produkterne? Vil i have swatches?
Image and video hosting by TinyPic

6 kommentarer :

  1. Masser af lækre sager du har der!
    Swatches lyder da godt :)

    knus
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kommer der swatches hurtigst muligt! :)

      Slet
  2. Super lækre sager! :-)
    Skøn blog du har dig :-)

    Kig meget gerne forbi! - Jeg er rykket fra blogspot over til bloggers delight, og det ville betyde ekstremt meget, hvis du ville kigge forbi ♥

    Knus Michelle Eckert -
    http://giveyourdaycolors.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig mange tak! :)
      Og selvfølgelig vil jeg gerne kigge forbi, jeg elsker at læse med på andres blogge d:

      Slet
  3. Sikke nogle lækker køb.
    Pink and sparkes, skøn!

    //janelindenberg.blogspot.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!