torsdag den 24. april 2014

DET DER MED DÅRLIGE DAGE..

Det føles som om, at mine gode dage er blevet langt bedre og lysere her på det sidste.. men til gengæld synes jeg også, at der er kommet flere af de dårlige dage.

Når jeg har mine dårlige dage, er det utroligt svært at samle overskud og energi nok til de mest simple ting. Heldigvis er problemet ikke at komme ud af sengen længere. Det kan jeg godt. Jeg står da op hver dag, får tøj på og får spist noget morgenmad. Men tristheden og hjælpeløsheden bliver siddende i mig. På grund af det ender jeg i sengen igen, denne gang bare med tøj på.
Der kan jeg faktisk sidde hele dagen med min computer, mobil og en god bog. Det får tiden til at gå, uden jeg skal tænke vildt meget over, hvordan jeg egentlig har det. For så kan jeg bare fordybe mig i bloggen, i et spil eller i bogen, imens jeg skriver med min kæreste, der prøver at muntre mig op.

Jeg hader virkeligt de dårlige dage, for som regel går det først op for mig, at det har været en dårlig dag, om aftenen. For i løbet af dagen har jeg jo fortrængt alle de dumme tanker og følelser og erstattet dem med bedre, "falske" ting, som jeg enten har læst mig frem til eller selv konstrueret i Sims.

Idag har været en af de halv dårlige dage. Jeg har besøgt min mor, da hun skulle have nye vinduer i. Så jeg er da kommet udenfor og blandt mennesker, men mit humør er helt i bund, og jeg føler ikke, at jeg kan gøre noget. Og så har jeg bare mega ondt i maven.. men sådan er det jo en gang om måneden.

Hvad får altid dig i godt humør?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. God formiddag din pus,

    jeg kender godt til det med dårlige dage.
    Prøv at tage en Maplet sammen med en B.6 vitamin hver aften før sengetid, det hjælper hjernens balance.
    For menstruations smerter er det godt med Selen osv.
    Du kan læse nærmere på læge Carsten Vagn-Hansens side: www.radiodoktoren.dk

    Pas godt på dig.
    Hilsner fra Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. God formiddag til dig også :)

      Det lyder som nogle rigtigt gode råd, og jeg vil da helt klart kigge nærmere på dem. Det er nemlig nogle ting, der plager mig ret meget, og gør det svagere for mig at "fungere normalt".

      Knus :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!