lørdag den 12. april 2014

DIVERGENT OG FROZEN YOGURT MED SARAH OG KAMILLA!


Igår brugte jeg dagen i selskab med to utroligt søde piger, nemlig Sarah (blog) og Kamilla (blog)!

Vi mødtes på Nørreport station, hvorefter vi gik direkte hen på Sunset for at få noget mad i vores sultne maver. Lige efter gik vi til Bog & Ide, hvor jeg fandt en ny bog til små 20 kr. - og sådan et tilbud kan man jo ikke sige nej til, vel?
Da vi alle tre havde set virkelig meget frem til at skulle have frozen yogurt, fik vi derhen bagefter. Det var første gang, jeg prøvede det, og er du gal, hvor er det lækkert! Der var så mange forskellige smage, massere af frugt/slik/chokolade og sovs til at putte ovenpå. Det bedste var, at man kunne tage alt det, man ville - og så bare betale for vægten! Super lækkert og super hyggeligt!

Bagefter fandt vi den kæmpe store Fona, hvor der var så utroligt mange gode tilbud. Jeg var så tæt på at tage flere tøsefilm og "How To Train Your Dragon" ned fra hylderne, men jeg gjorde det ikke. Jeg er typen, der ser film på internettet, så det ville kun være for, at filmene kunne så pæne ud på den hylde - og så bliver det hurtigt lidt dyrt, selvom de var på tilbud.

Hurtigt efter nåede vi hen til Disney butikken, hvor vi gik lidt amok i de virkelig mange, fantastisk søde ting og sager. Der var en vidunderlig kop med grisen fra Toy Story, desværre kostede den 125 kr., så den købte jeg ikke med hjem. Dog kunne jeg ikke stå for min fine, nye Grisling bamse. Han er så blød, så flot og bare helt perfekt - og så kostede han "kun" 150 kr. Det er dyrt, men jeg kunne ikke lade være.

Da klokken blev 16:10 sad vi spændte i Palads og ventede, imens de 20 minutter lange reklamer var ovre. Vi skulle de Divergent, og den var virkelig god! En super blanding af spænding, kærlighed og alt det der, som piger godt kan lide. Den lever desuden fint op til bogen!

Har du set Divergent? Hvad synes du om den? 
Image and video hosting by TinyPic

4 kommentarer :

  1. Lyder som en rigtig god og hyggelig dag(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det var en super hyggelig dag! Vi må snart ses igen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal helt klart snart ses igen! Jeg glæder mig :)

      Slet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!