søndag den 13. april 2014

KÆRESTEN, GRISLING OG RUNESCAPE!


Min weekend er blevet brugt hjemme hos min dejlige kæreste og hans familie.
Heldigvis er Alexander blevet nogenlunde lige så glad for Grisling, som jeg er.. ellers ville han nok have været virkelig træt af at skulle se den hele tiden. Jeg kan nemlig ikke lade den ligge nede i posen. Ca. hver halve time skal jeg lige over og kigge på Grisling. Den er bare så sød - næsten lige så sød, som Alexander!

Formiddagen gik med at grave hække op for en af deres naboer, hvorefter vi senere spiste en kæmpe frokost oppe på Alexander's værelse. Jeg fandt da også ud af, at æg ikke er lige så ad, som jeg huskede det. Nu kan jeg da spise æggeblommer med lidt salt på! Et lille skridt for menneskeheden - et kæmpe skridt for kræsenheden!
Senere fik jeg blogget og læst op på alle de blogge, jeg følger. Der blev da også spillet en del Runescape, hvor Alexander fik hjulpet mig en hel del med at klare nogle quests, så jeg kunne få en speciel ring, der gav mig ekstra xp, når jeg træner xp. Jubii, jubii!

Hen imod aftenen puttede vi os under dynen og så film efter film efter film.

Hvordan er din weekend gået?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!