torsdag den 10. april 2014

EN SKØN GÅTUR VED VANDET


Når vejret bliver bedre, så bliver humøret automatisk også lidt bedre. Sådan er det i hvert fald i mit tilfælde. Det er svært at sidde indenfor og hænge med mulen, når solen skinner og varmen er på vej udenfor. Derfor gik mig og Alexander en tur ned til vandet i torsdag efter, at han havde været i skole.
Det var simpelthen så skønt! Det var varmt nok til kjole, og Alexander gav is, da vi nåede hen til havnen.

Jeg kan ikke forestille mig, at jeg nogensinde får lyst til at flytte væk fra vandet. Det giver en kæmpe følelse af frihed, at man kun skal gå maks 5 minutter for at være på stranden. Jeg kan endda se vandet fra mit vindue. Det er så fantastisk.

Nyder du også foråret?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!