lørdag den 3. maj 2014

MINE YNDLINGS BOOKTUBERS

Når man elsker bøger lige så højt, som jeg gør, så er det altså svært ikke at tænke på dem ofte. Derfor opsøger jeg virkelig tit information, anmeldelser og andre spændende ting omkring bøger forskellige steder. Det gør jeg både for at holde mig lidt opdateret omkring, hvilke bøger, der er "trendy" - og så selvfølgelig for at finde nye bøger, som jeg kunne tænke mig at læse.

Det er ikke særlig lang tid siden, at det gik op for mig, at der er en hel del af Youtube, der er dedikeret kun til bøger. Den her del kaldes BookTube og er simpelthen fantastisk! Det vil jeg dele med jer!

Så jeg har altså samlet mine 3 absolut yndlings booktubers til jer idag!

BOOKS AND QUILLS

LITTLE BOOK OWL

A BOOK AFFAIR

Hvis du kender nogle gode booktubers, så ville jeg blive utroligt glad, hvis du lige smed en kommentar.
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!