torsdag den 31. juli 2014

NYE LÆKRE SAGER PÅ VEJ FRA H&M!

H&M Haul

Som jeg skrev for et stykke tid siden (klik her), så har H&M lige nu både udsalg og gratis fragt på deres hjemmeside, og det blev jeg jo nødt til lige at benytte mig af. Jeg fik hurtigt smidt 5 skønne sager i kurven, og som i kan se, var det til helt fantastiske priser! Nu føler jeg mig en smule bedre klædt på til skolestart.. men nervøsiteten er der helt klart stadigvæk!

Jeg har vist jer penalhuset før i mit indlæg med mit back to school outfit (klik her). Og hvor er jeg bare glad for, at jeg besluttede mig for at købe det! Nu kan jeg bare ikke vente med, at det kommer frem med posten, så jeg kan vise jer nogle ordentlige billeder af det.

Er du også bare helt pjattet med penalhuset?
Image and video hosting by TinyPic

2 kommentarer :

  1. Det er et rigtig sødt penalhus :D Den hvide kjole er også skøn!

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Og hvor er jeg bare glad for, at du kan lide kjolen! Jeg var meget i tvivl, om den måske var lidt for lille-pige-agtig ::)

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!