torsdag den 31. juli 2014

PÅ KINESISK RESTAURANT MED ALEXANDER ♥︎


I mandags var mig og Alexander taget ud at spise på en lille, men utroligt hyggelig kinesisk restaurant. Den ligger helt ned til havnen, som du kan se på billedet. Billedet er faktisk taget ud igennem det vindue, vi sad ved.


Heldigvis er det ikke kun udsigten, der er super god - det er deres sushi, suppe og priser helt klart også. Godt nok er drikkevarene i den dyre endnu, men deres buffet med sushi, varme retter, mongolian barbeque og is + kaffe koster kun 118 kr. i hverdagene!


Som altid tog jeg en skål af deres virkelig fantastiske suppe sammen med min yndlings sushi. Nemlig de her med ris, laks og sesam. De smager så lækkert! I kan også lige skimte min Fanta. Haha, jeg elsker Fanta, så det er jo en super kombination!

Elsker du også kinesiske restauranter?
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!