lørdag den 26. juli 2014

YOU DON'T HAVE TO TRY!


Jeg er simpelthen så glad for, at jeg har fundet den her sang. Det er utroligt, hvilke skatte der gemmer sig på ens Facebook startside. Der er nu gået en lille uges tid, siden jeg hørte sangen og så videoen for første gang. Den giver mig en glad, lille flok af sommerfugle i maven. Den giver mig håb for, at jeg også kan være god nok.

Især når jeg har de dårlige dage, gemmer jeg mig hellere væk på mit værelse i stedet for overhovedet at prøve. Jeg er vant til ikke at føle, at jeg er god nok, ligemeget hvor meget jeg prøver at være det. Jeg ved bare, at det vil blive en dårlig dag, hvor jeg føler mig udstødt og dømt, hvis jeg ikke har mit mest slankende tøj på og krigsmaling. De dage, hvor jeg bare har behageligt tøj på og et bart ansigt, føler jeg mig på ingen måde god nok.

Jeg ved, at jeg ikke er den eneste, er kan mørke de dømmende øjne i ryggen, hver gang jeg går ude for en dør. Derfor betyder den her sang utroligt meget for mig. Da jeg hørte den første gang, sad jeg med tårer i øjnene, fordi den fangede, hvordan jeg har det så godt.

Spred den til alle, der har brug for at få det bedre med den, de er!
Image and video hosting by TinyPic

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR!